Jeroen Bartels
GZ-psycholoog
Jeroen Bartels is GZ-psycholoog en was jarenlang verbonden aan de polikliniek autismespectrumstoornissen van De Bascule in Amsterdam (academisch centrum voor kinder- en jeugdpsychiatrie, nu: Levvel). Daar werkte hij voornamelijk met kinderen, jongeren en jongvolwassenen met een vorm van autisme en uiteenlopende comorbide problemen. Vanaf 2014 werkte hij als GZ-psycholoog/hoofdbehandelaar op de polikliniek van Voorzet Behandeling (specialistische GGZ voor volwassenen met autisme). Hier voerde hij diagnostiek en behandeling van volwassenen met (een vermoeden van) ASS uit. Sinds 2017 is Jeroen werkzaam in Spanje als regiebehandelaar van twee behandelgroepen (Xperanza) voor jongeren en jongvolwassenen met complexe problematiek (waaronder ASS, maar ook uiteenlopende andere problematiek). Daarnaast werkt hij online als regiebehandelaar, supervisor en docent.
Jeroen Bartels is auteur van twee boeken: 'Zelfcontrole bij volwassenen met autisme' (2017) en het 'Zelfregulatie bij jongeren met autisme' (2019). Jeroen werkt momenteel aan een nieuw boek, gericht op internaliserende problemen bij jongeren met autisme. Voor meer informatie zie de website: jeroenbartels.nl
- Home
- Onze docenten
- Jeroen Bartels
Cursussen gegeven door Jeroen Bartels
Autisme Spectrum Stoornissen bij jongeren en (jong)volwassenen; diagnostiek en behandeling
Vergroot binnen 2 dagen je kennis en vaardigheden in het begrijpen en begeleiden van kinderen en jeugdigen met Autisme Spectrum Stoornissen (ASS) en hun gezinnen. Deze cursus behandelt de nieuwste ontwikkelingen in de diagnostiek en behandeling van ASS bij jongeren en (jong)volwassenen, inclusief richtlijnen, behandelinterventies en comorbide problemen.
Webinar zelfregulatie bij jongeren en (jong)volwassenen met autisme
Een praktisch handvat gericht op het vergroten van de zelfregulatievaardigheden bij jongeren en (jong)volwassenen met autisme!
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Ontvang maandelijks updates over ons cursusaanbod. Je kunt je op elk gewenst moment weer uitschrijven.